PowerMp3 for Uiq3 (ra(ked by Symbuzzer

Bircogumuzun uiq2 cihazlardan tanidigi bu program benim tarafimdan ucretsiz kullanima sunulmustur.
Program 14 gun trial yani deneme suresiyle birlikte geliyor. Bu 14 gunluk zaman zarfi dolduktan sonra uygulama sizin sarki secip oynatmanizi engelliyor. Iste ben bu 14 gunluk sure bitiminde bu surenin yeniden baslamasini sagladim. Sunuda belirtmeliyimki bir Rus mobil yazilim firmasi olan MobiFactor'e bu uygulamada kullandigi anti-crack sistemini yakistiramadim. Nasil kiracaginizi anlattigimda sizde sasiracaksiniz emin olun! :)

!!!ARKADASLAR BU ISLEMI GERCEKLESTIREBILMEK ICIN DOSYA SISTEMINI HACKLEMIS OLMANIZ GEREKMEKTEDIR!!!

Iste trial suresi bitince yapacaklariniz:
1. Cihaziniza kurmus oldugunuz herhangi bir 3. parit dosya yonetici yazilimiyla su dosyayi siliyoruz: c:\system\data\mp_2001704.dat
2. Hepsi bu ;)

Programi en asagidaki linkten indirebilirsiniz.

Hadi kolay gelsin...

PowerMp3 for uiq3: http://www.mobifactor.ru/data/PowerMP3_UIQv3/PowerMP3_UIQv3_1_2.sis

Comments

cem said…
slm symbuzzer kardessenden senin yardımına ihtiyacım var ,2 hafta önce power mp3 türkce olanı yüklemistim bugün dinleyeyim dedim ama calmıyo sarkıları güncellemiyo bende kaldırdım tel.den sonra teli kapatıp actım sifre yazarken bi baktım power mp3 kurulsunmu diye bi uyarı geldi,tekrar power mp3 yükledim suan kurulsunmu diye bise sormuyo ama calısmıyan bi programıda telde istemiyorum,formatta cekmek istemiyorum cok bas agrıtıyo,bunun formattan baska bi yolunu bilen varmı?simdiden yardım eden arkadaslara cok tesekkür ederim,aygılar

senin c:\system\data\mp_2001704.dat
dediginide yaptım oda olmadı,lütfen yardım edermisin bana.saygılar...
Ali Beyaz said…
Gec girdigim icin kusura bakma Cem kardes durumu biliyorsun. :( Senin sorunun yaniti zatn blogta mevcut. PowerMp3u hafiza kartina kurmussun daha sonra bir sekilde kendiliginden silinmis. Asagida linkini verdigim islemi gerceklestirirsen sorun kalmayacaktir emin ol. Hadi kolay gelsin.

http://symbuzzer.blogspot.com/2008/07/sonyericsson-p990i-auto-install.html

Popular posts from this blog

SonyEricsson P990i SEUS ile Güncelleme

SonyEricsson P990i Dosya Sistemini Hackleme v2

SonyEricsson P990i Launcher Hack Mod v1.1 by Symbuzzer